pátek 3. května 2013

Nejlepší hacking aplikace pro Android


Rozhodl jsem se publikovat seznam aplikací určených pro operační systém Android, které by se daly označit jako hacking apps. U každé aplikace je uveden popis toho, co daná aplikace umí a link na její stažení. Všechny uvedené aplikace každý používá na vlastní riziko. Při použití aplikací je nutné dodržovat veškeré platné zákony a veškeré aplikace je doporučeno užívat pouze pro studijní účely na vlastních zařízeních a sítích.


Orbot: Tor on Android


Orbot je derivát známé aplikace Tor určené pro PC. Orbot zajistí stoprocentní anonymitu při surfování po internetu. Kromě anonymity při surfování Orbot umí zajistit i nepřetržitý přístup k internetu prostřednictvím wifi sítí, kde je přístup k internetu například v určitých časových intervalech blokován.
Orbot by rozhodně měl patřit mezi základní výbavu, protože bezpečnost není radno podceňovat. Pro fungování aplikace je vyžadováno rootnuté zařízení.


Orbot je možné zdarma stáhnout přímo z Google Play
Oficiální stránky projektu guardianproject.info/apps/orbot/, kde jsou uvedeny veškeré podrobnosti a informace k této aplikaci.


FaceNiff


FaceNiff je aplikace, které umí na wifi síti odchytávat a prohledávat pakety. Narazí-li v paketech na cookies  ze sítě Facebook, vypíše ID účtu do seznamu a po tapnutí na příslušný účet pošle falešné cookies do prohlížeče a umožní tak přístup na odcizený profil. Ve většině případů je to otázka několika desítek sekund.
Útočník následně může na odcizeném profilu dělat veškerou činnost, ke které nepotřebuje znát heslo – vytvářet, měnit a mazat obsah zdi, přidávat a mazat přátele, chatova jménem oběti atd.
Podmínkou je, že útočník musí být připojen na stejné wifi síti jako oběť.  Aplikace vyžaduje rootnuté zařízení.



Aplikaci FaceNiff je možné získat na stránce jejího autora http://faceniff.ponury.net/


WiFiKill


Aplikace WifiKill umožní zakázat připojení k internetu zařízením připojeným ke stejné wifi síti jako je připojeno zařízení útočníka.
Možné je zakázat připojení plošně všem zařízením, nebo vybrat z výčtu pouze jednotlivá zařízení, kterým bude připojení k internetu zakázáno. Možné je také sledovat síťovou komunikaci zařízení. Aplikace vyžaduje rootnuté zařízení.


WiFiKill je možno stáhnou z XDA fóra.


Wifi Analyzer


Aplikace Wifi Analyzer zobrazí veškeré dostupné informace o wifi sítích v okolí zařízení, ve kterém je nainstalována. Mezi zobrazované informace patří název sítě, síla signálu, kanál, typ zabezpečení sítě a mnoho dalšího.
Wifi Analyzer  je rozhodně užitečný pomocník, který nevyžaduje ani rootnutné zařízení.


Wifi Analyzer je možno stahovat přímo z Google Paly.


Back Track 5 pro Android


Back Track 5 pro Android je nástroj určený pro skutečné profesionály. Jedná se o linuxovou distribuci Back Track 5 fungující na zařízeních s operačním systémem Android.

Požadavky:
::Rootnuté androidí zařízení - pokud nevíte jak na to, použijte google, na netu se povaluje dost informací. Dokonce sem už viděl i aplikaci která to udělá za vás, tudíž to zvládne i začátečník.

::Minimálně 5 gigabajtů volného místa (na SD kartě)

::Rozumné HW parametry (blíže netestováno ale ne každý telefon to utáhne - nejlépe jsou na tom tablety)

Instalace:
::Step-1:: Stáhněte si androidí VNC:

Stáhněte si terminálový emulátor:

::Step-2:: Stáhněte si BT5 pro ARM:

::Step-3:: Rozbalte .7z file, potom rozbalte bt5.img.gz

::Step-4:: Na svém zařízení vytvořte složku BT5 a veškerý obsah archivu přesuňte do ní.

::Step-5:: Stáhněte a nainstalujte si aplikaci BusyBox:

::Step-6:: Otevřete terminál a napište:
su
cd /sdcard/BT5
sh bootbt
export USER=root
vncpasswd


::Step-7:: Otevřete androidí VNC, vložte heslo které jste vytvořili v terminálu, adress můžete nechat prázdné, stejně tak jako nickname. Port nastavte na 5901, pokud vám to hodí error zkuste 5902, 5903 a tak dále. Potom klikněte na Connect.

A je to. Pokud se vám vše povedlo, máte BT5 na svém telefonu, tabletu etc.

Videonávod



Více informací a pomoc v případě problémů s instalací Back Track 5 je možno hledat na XDA.
Návod na instalaci Back Track 5 je převzat ze serveru www.soom.cz 
android hacking, android hacking aplikace, android hacking, android hacking apps, hackování android, android hack, android hackin software, hacking programy android, hacking pro android, tor android, orbot android, faceniff, face niff, wifikill, wifi kill, spoofing android, backtrack 5, back track 5 android, linux android, wifi hacking android, wep hacking android, crack wifi android, wifi analyzer, hacking navody, hacking návody, hacking navody android, hacking návody android, jak hackout android, hackování s androidem, hackovani androidu
Pokud vám můj blog pomohl či vám byl jakkoliv jinak užitečný, můžete mě podpořit libovolnou částkou prostřednictvím PayPalu.


24 komentářů:

  1. Dobrá práce :)
    Jen mi tu chybí návod na root Androidu.
    Jinak dík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zde si stahni ..SuperOneClick na root telefonu ...>>> https://onedrive.live.com/redir?resid=4396B54A4E026BBB!1657&authkey=!AAXlM_b5KgJIVjQ&ithint=file%2czip nebo tez velice popularni ...kingo root ... https://onedrive.live.com/redir?resid=4396B54A4E026BBB!1659&authkey=!AKhBi4vxuQvnd-8&ithint=file%2czip s timto je rot hracka ....

      Vymazat
  2. Návod na root:
    http://www.androidmarket.cz/android/co-je-to-root-a-jak-jej-ziskat/

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, chtěl jsem se pustit do BT5 a když jsem měl vše připraveno, tak jsem zjistil, že soubor bt5.img nemohu přetáhnout na SD kvůli omezení velikosti souborů u souborového systému FAT32. Nevíte někdo co s tím?

    OdpovědětVymazat
  4. Wifi analyzer je dobrá pomůcka, hodila se mi parádně v amerických mekáčích, kde je wifina dělá vskutku na míru a to tak že doslova.

    OdpovědětVymazat
  5. Stačí stáhnout busybox, nebo ho musím (složitě) nainstalovat

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, měl bych dotaz.
    Chtěl bych sehnat Hack na hru HayDay, na diamanty alespoň. Na internetu nestáhnu ,kvůli otravným survey.
    Šlo by semka nějaký hack dát, či alespoň nějakou dobrou a funkční radu jak obejít survey? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda , jestli máš root , tak si stáhni Game Killer nebo Freedom. Freedom dělá mikrotransakce zadarmo , a Gamekiller mění hodnoty. Na oboje je návod na YouTube. Snad jsem pomohl ;)

      Vymazat
    2. Zdar, aplikace které jsi tu napsal jsou dobré na hackování non-serverových her ale HayDay,Clash of Clans s tim nehacknes :) jinak další hackovací aplikace: LuckyPatcher,SB Game Hacker,GameCIH,Game Guardian a na GLU hry toto: http://www.doodletricks.net/2014/12/glu-games-coin-hack-v20-apk-latest.html

      Vymazat
  7. Ahoj dá se nějak hacknout whats app nebo viber jine osoby?

    OdpovědětVymazat
  8. Zdarec chtel by hacknout mortal combat x jde to zdarma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhni si Lucky Patcher na netu je xx návodů a třeba to pude .. Good Luck

      Vymazat
  9. Ahoj viete my poradit niaky dobry a jednoduchy program na Hack pre hru Slotomaniu na FB??? Uz som vyskusal vsetky mozne Hack programy ale chce to po mne iba platit a podobne blbosti...Diki za pomoc

    OdpovědětVymazat
  10. Funguje vážně ten Faceniff jak je psáno ? nerad bych si rootoval telefon kterej mám ještě v záruce :D díky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejne to mas kvuli tomu ze neveris stary😀

      Vymazat
    2. Stejne to mas kvuli tomu ze neveris stary😀

      Vymazat
  11. Zdravim, mohl by jsi mi prosim pomoct s poslednim prispevkem, instalace Linux Kali na android? Mam Huawei Y625, firmware original, root mam, busybox take, nainstaloval jsem vse podle navodu ale nedari se mi v terminalu. Stahnul jsem img soubor, rozbalil, nakopiroval do adresare ktery jsem pojmenoval kali, a zadal jsem v terminalu su, dale jsem zadal cd/sdcard/kali a nenalezl soubor, stejne to bylo i kdyz jsem zkopiroval z TC cestu cd/storage/sdcard0/kali...... nedari se mi to spustit. Mohl by jsi mi pomoct kde delam chybu?

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravim, mohl by jsi mi prosim pomoct s poslednim prispevkem, instalace Linux Kali na android? Mam Huawei Y625, firmware original, root mam, busybox take, nainstaloval jsem vse podle navodu ale nedari se mi v terminalu. Stahnul jsem img soubor, rozbalil, nakopiroval do adresare ktery jsem pojmenoval kali, a zadal jsem v terminalu su, dale jsem zadal cd/sdcard/kali a nenalezl soubor, stejne to bylo i kdyz jsem zkopiroval z TC cestu cd/storage/sdcard0/kali...... nedari se mi to spustit. Mohl by jsi mi pomoct kde delam chybu?

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj prosím tě dali by se nějak hacknout Knihy Google Play abych si je mohl číst všechny zdarma??? Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj prosím tě dali by se nějak hacknout Knihy Google Play abych si je mohl číst všechny zdarma??? Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravim da se hacknout lords mobile ? Jak ? Vetsina navodu na netu jsou podvrh

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj, je mozne aby mi nekdo na dalku hacknul telefon? Obcas to udela z niceho zvuk jako kdyby se nabijel blesk, ted mam HOnor 7 lite a predtim samsung galaxy grand prime a udelalo to ten samy zvuk.

    OdpovědětVymazat