sobota 12. prosince 2015

Která banka nabízí výběr ze všech bankomatů, i cizích, zdarma a bez podmínek?

Nechcete již platit za výběr svých peněz z bankomatu poplatky? Před nedávnem jsem také hledal banku, který by mi nabídla výběr z bankomatu zdarma. Měl jsem však poměrně náročné požadavky. Chtěl jsem výběr zdarma ze všech bankomatů v ČR a nikoliv pouze z těch, které vlastní daná banka. A chtěl jsem to bez jakýchkoliv dalších podmínek. Řada bank umožňuje výběr ze všech bankomatů v ČR zdarma, ale pouze při splnění podmínky, že na váš účet musí být každý měsíc připsána nějaká určitá částka a u některých bank dokonce nesmíte realizovat odchozí platby, peníze vám tedy na účtu musí jen přibývat. A takové nebo jiné podmínky jsem samozřejmě nechtěl.
Banka, která splnila moje požadavky se jmenuje Equa bank. Pokud chcete vědět, jak získat účet bez poplatků, ze kterého lze vybírat peníze ze všech bankomatů v ČR zdarma a k tomu ještě finanční odměnu za jeho založení, čtěte dál.
Na webových stránkách Equa bank přejděte na formulář pro založení nového běžného účtu a postupně vyplňte všechna potřebná pole. Jakmile se dostanete na stránku s polem pojmenovaným Promo kód, vyplňte do tohoto pole kód 735079551.
Po vyplnění kódu 735079551, úspěšném založení účtu a realizování alespoň jedené platby prostřednictvím vaší nové platební karty, obdržíte na svůj nový účet v Equa bank bonus 100 Kč. Platba kartou musí být realizována během tří měsíců od založení účtu. To si myslím, že je více než dost času.
Primárně mi zde však nejde o návod, jak získat ten bonus ve výši 100 Kč. Přestože se dnes banky předhánějí v tom, která je více bez poplatků a všechny její služby jsou zdarma, nebylo pro mě úplně jednoduché najít takovou, která by byla skutečně bez poplatků a především měla výběry z bankomatů, které používám často, zdarma a bez toho, abych byl obtěžován hledáním bankomatu dané banky a plněním nějakých podmínek. Právě proto jsem vám přinesl tento návod, abyste měli hledání a výběr správné banky o něco jednodušší. A pak je tu navíc ještě ta možnost získat po zadání Promo kódu 735079551 stovku, která jistě za něco jako je založení účtu během pár minut, přijde vhod.
equa promo kod, equabank promokod, promokod equa, výběr z bankomatu zdarma, účet bez poplatku, Equa bank, výběry v ČR zdarma, účet zdarma

Žádné komentáře:

Okomentovat