čtvrtek 2. února 2017

Uber Brno promo kod 300 Kč jízda zdarma

Služba Uber, která konkuruje klasickým taxi, je od února 2017 konečně dostupná také v Brně.
Pokud si chcete Uber vyzkoušet v praxi, doporučuji využít promo kód, po jehož zadání získáte zdarma kredit v hodnotě 300 Kč, který můžete použít na libovolnou jízdu s Uberem po Brně. Promo kod na jízdu po Brně zdarma je:

AHOJBRNO

Pro použití promo kódu stačí nainstalovat do svého mobilu aplikaci Uber a po provedení registrace do služby otevřít menu v levé horní částí obrazovky, zvolit položku Platba a následně položku Přidat promo/dárkový kód.
Já osobně jsem už Uber v Brně vyzkoušel. Objednání auta a jízda samotná proběhly zcela v pořádku. Bohužel mi však promo kod nezafungoval a částka za první jízdu mi byla stržena prostřednictvím platební karty z mého bankovního účtu. Věc jsem tedy řešil s podporou Uberu. Peníze mi vrátili a ještě jsem na další přepravu dostal Uber kredity v hodnotě 300 Kč zdarma. Takže není se čeho bát.
Pokud už jste Uber v Brně vyzkoušeli, můžete se o svoje zkušenosti a dojmy z fungování služby podělit v komentářích. 

uber, uber brno, uber praha, liftago, uber taxi, uber zdarma, jízda zdarma, uber free kod Brno, uber app apk, voucher, sleva

Žádné komentáře:

Okomentovat